Reviews

“Ik ben een beelddenker dus ik heb een plaatje gemaakt over hoe ik jou zie als professional.”

“De afbeelding staat voor wie jij bent als professional. De denkende vrouw staat voor mij, of ieder ander die bij jou komt, omdat ze even geen antwoord kan bedenken. De bril staat voor het vertroebelde zicht. Je ziet zelf niet meer hoe het anders kan. De wissers staan voor jou, jij maakt het zicht weer helder en maakt het mogelijk om nieuwe inzichten te zien.

Eigenlijk is het een beeldende vertaling van de zin: soms ligt een oplossing voor het oprapen maar heb je hulp nodig om het te zien liggen.” 

T.O.
Lees meer reviews

‘Dankzij de gesprekken heb ik meer inzicht gekregen in mijn gewoontes. De inzichten waren fijn en er zijn naast tips, mooie gesprekken gevoerd over voeding, volgen van je passie, rust, beweging en slaap. Loes is een enthousiaste en goede gesprekspartner!’

Nicole Roemaat

“ Alle aspecten komen aan bod; voeding, beweging, maar ook slaap / ontspanning en zelfs werk. Het gaat bij Loes om het totaalplaatje!
Ik ben bij Loes terecht gekomen omdat ik door de bomen het bos niet meer zag in koolhydraatarm, koolhydraatrijk (sportschooldieet), eiwitrijk en vetarm. Soms had ik het gevoel dat een stuk fruit nog een teveel aan suikers of koolhydraten zou bevatten.
Zo had ik bijna dagelijks het gevoel dat ik wel steken liet vallen en ben ik erg aan het jojo-en met mijn gewicht de laatste jaren.

Ik was op zoek naar duurzame oplossingen, die makkelijk vol te houden zijn en ook makkelijk in te meten zijn in een gezinsleven. Daarnaast houd ik van recepten zoeken, zelfs samenstellen, dus ik vind de handvatten belangrijker dan een weekmenu voorgeschoteld krijgen. Loes kan dat overigens wel, mocht dat een persoonlijke voorkeur zijn. De duurzame oplossingen heb ik zeker gekregen! Vrijwel tweewekelijks hadden we een afspraak staan en hebben we nieuwe doelen genoteerd.  

Loes heeft een goed luisterend oor en weet de vinger op de zere plek te leggen. Je krijgt goede leidraden mee, met veel nuttige tips, ook hoe je in fases bepaalde minder goede eetgewoontes kunt veranderen naar betere opties, zonder dat je t gevoel hebt dat je een hele grote overgang moet maken.

Stap voor stap en dat is mijn inziens de beste manier om tot een gezond voedingspatroon te komen die echt bij je past. Geen ingewikkelde menu’s, schema’s, shakes, maar ook gewoon blijven genieten.” 

L.V.